A Rain Sport 3 a legújabb generációs, Shark Skin technológiával készült abroncsunk. Tengeri névrokonához hasonlóan az abroncs futófelülete is áramlás szempontjából optimalizált struktúrával rendelkezik, amely minimumra csökkenti a vízben a turbulencia kialakulását, és elősegíti a víz gyors elvezetését. Így Ön megtapasztalhatja az optimális ellenállást a vízre felúszással szemben és a z esős időben is megbízható csúcsteljesítményt.
Az abroncs elnyerte a nagy megbecsülésnek örvendő Red Dot designdíjat: a zsűri kiemelte az innovatív technológiát és az egyedülálló teljesítmény egyértelmű ígéretét.
Az abroncs különleges mintázata vizes úton növeli a felfekvési felületet, így Ön bátran száguldozhat, hiszen még jobb és bal kanyar esetén is teljes mértékben uralja a járművet.
A RainSport 3 az EU-s abroncscímkén „A” besorolást kapott vizes tapadás kategóriájában, ami a lehető legjobb teljesítményt jelenti esős körülmények között.
A Fast Curve Configuration technológia és a futófelület rugalmas blokkjai növelik azt a területet, amelyen keresztül megvalósul az erők átvitele az útfelületre. Így a RainSport 3 még gyors kanyarodáskor is megőrzi tapadását.
A defekttűrő abroncsoknak, amelyeket az Uniroyal SSR gumiabroncsoknak is nevez (a rövidítés jelentése: „támasztóprofilos"), megerősített oldalfaluk van. Defekt esetén ilyenkor az oldalfal nem csípődik be a felni és az úttest közé, megakadályozva ezáltal a levegő kiáramlását az abroncsból. Ennek eredményeképpen biztonságosan elérhető a legközelebbi szerelőműhely - akár defekt esetén is. Az SSR gumiabroncsokkal maximum 80 kilométert lehet még megtenni, maximum 50 km/h sebesség mellett.
Az AutoBILD nyáriabroncs-tesztjének selejtezőjén 50 abroncs biztonsági ellenőrzését végezték el. Csak a 15 legrövidebb fékutat elérő jelölt jutott be a következő fordulóba. A végső rangsorolás egy VW Golf tesztautóval történt. Az Uniroyal RainSport 3 különösen lenyűgözte a tesztelőket vizes úton nyújtott kiváló teljesítményével.
2016-ban az ADAC tizenhat 225/45 R 17 Y méretű nyári abroncsot tesztelt. A teszten minden abroncskategóriából szerepeltek különféle modellek. A tesztautó egy VW Golf 7 volt. Az Uniroyal RainSport 3 abroncsa 2,8 pontos értékelést kapott.
A magas nedves tapadású abroncsok (A vagy B besorolás)féktávolsága nedves úton rövidebb, ezért ezek biztonságosabbak esőben. Az üzemanyag-hatékonysági mutatók besorolásához hasonlóan a D besorolást nem alkalmazzuk, és nincsenek tervek a G besorolás használatára sem.
A gumiabroncsok a jármű fogyasztásának közel 20 % -ért felelősek, így ha Ön több kilométert szeretne megtenni egy tank üzemanyag felhasználásával, üzemanyag hatékonyság szempontjából magas besorolású abroncsot kell választania. Ezzel a szén-dioxid kibocsátásának csökkentéséhez is hozzájárul. Mindez a gördülési ellenállásra is hatással van, hiszen az abroncs mozgás során energiát ad le. Minél kisebb a gördülési ellenállás, annál kevesebb energia vész el és annál alacsonyabb lesz az üzemanyag fogyasztás, valamint a széndioxid kibocsátás. Egy A és egy G besorolású abroncs között a kb 400 km-en a fogyasztásban megmutatkozó különbség akár 6 liter is lehet.
Az abroncs által generált külső zaj, amelyet decibelben mérnek.Az abroncs címkén található ikon kitöltöttsége magasabb zajszintet jelent
Annak érdekében, hogy honlapunk a legjobb felhasználói élményt nyújtsa Önnek, oldalunk cookie-kat használ. További információk és a cookie beállításainak módosítása érdekében kattintson ide.